Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Hari Kebitaraan SMK Dato' Ahmad Maher
Hello hello hello you all.lama dah tak update blog ini.Haha :D .Okaylah,balik kepada topik asal.
HARI KEBITARAAN SMK DATO' AHMAD MAHER
Yeah, :) .itulah tajuk Blog untuk kali ini.Dekat pasaria tu,tak sempatlah nak ambil gambar.Sorry you all. :P .Lupa bawa kamera.Haha.Kalau tak,dah boleh tunjuk dekat korang semua,betapa meriahnya sekolah aku ini dengan kehadiran tetamu-tetamu yang telah diundang especially tetamu V.V.I.P kami iaitu Dato' Haji Muhd Fatmi
iaitu Setiausaha Parlimen Perdana Menteri :D .Ahha,okay-okay.Nak cakap,awal-awal pagi lagi.Kadet Polis SMK Dato' Ahmad Maher telah menjalankan tugas dengan sangat-sangat-sangat HEBAT ! (termasuk akulah,aku ni polis jugak wey) Haha,macam-macam betol lah aku ni.KEREK. :p .Ada yang jaga trafik,ada yang jaga lalu lintas pelajar,ada yang macam soal selidik sama ada orang itu Pengetua sekolah (Guru Besar) ataupun Ibu Bapa yang datang untuk ambil slip keputusan peperiksaan.Oh ya! Lupa,ada 2 acaralah,satu nya Hari Kebitaraan,satu lagi nak ambil keputusan markah keseluruhan peperiksaan PKBS2 yang lepas.Okay-okay dah dah la pasal peperiksaan itu.Nak cakap pasal Hari Kebitaraan ini pulak.Sebenarnya,ada masa ini aku memang suka gilagilagila lah sebab dapat berjalan berdua-duaan dengan orang yang aku sanjung,aku sayang,aku SUKA pulak tuh.Nama dia *Tutt* Ceh! Rahsia bhaii -.- Mana boleh cakap.tak pepasal,gossip pasal aku dengan dia.Pigi da weii.HAHA,best siot.Lepas tu,aku ada request lagu untuk si dia tu ;) .Tajuk lagu Ku Menunggu nyanyian oleh artis yang bernama Rossa.haa..kalau korang nak dengar lagu apa tu,search la dekat youtube xD . HAHA ! Okay-okay,berbalik kepada topik semula :) .Hehe (asyik-asyik keluar topik je aku ni,apa daaa) okay.Macam-macam barang dijual dekat sana,OH YA! Benda untuk bayar barang yang kita beli tu bukan duit tunai/cash tetapi KUPON yang bernilai RM10 sekeping :) .Aku beli RM40,aku ada pergi dekat satu tempat ni,dia ambil gambar.5 orang RM10 (kupon) apa lagi? Aku pun lari 1 padang nak cari kawan-kawan aku untuk ambil gambar (perghh,gambar punya pasal) -.- Alamak! Lupa nak cakap,tempat dia berlaku di Padang Sekolah SMKDAM (singkatan nama sekolah aku) .Haha,okay2,lepas jumpa geng-geng sporting nak pose macam-macam,apa lagi? Mesti la bayar then pose dengan happynya xD .Apa? Nak bukti? Gambar? Ada-ada,nah nah.Ambil lah! Tengok :D

Peace No War

Friends Forever :)

(Psst!! Aku muka macam cina,kalau gambar 1st,aku ada di tengah-tengah,kalau 2nd,aku ada di hujung belah kanan okay?)Cukuplah setakat dua keping ni je.Kalau nak tengok,pergi lah dekat profile facebook aku :D .Okay? Good! And then,entah,aku dah lupa apa lagi yang nak cerita tadi -.- Aiyaa.Tapi,yang banyak aku nak ceritanya,pasal akademi.fantasiya aku aje lah yang aku ingat.Sebab dalam tempoh masa 8 jam berlangsungnya Hari Kebitaraan tu,mata aku dan hati aku hanya tertumpu pada dia :D . Cehh! Amboii --.-- sedapnya aku bercakap,couple pun tidak,berkasih-kasih sayang pun tidak.Ada hati menulis macam ini :p .Eeee,tak malu! Tak malu. HAHA xD. Okay-okay :| I know tak lawak.Back to the topic! (again keluar topik -.-) ermm..apa dah aku nak tulis tadi? o,o ? Lupa pulak dah.Ceh!Ceh!Ceh! Aku dah cakap,kalau aku nak tulis,mesti banyak pasal AF sebab aku banyak perkara dengan AF o,o Owh well, nak cakap sesuatu dekat diri aku ni.kalau nak baca,BACA DI BAWAH LA xD
Ya Allah,sedarkan aku bahawa dia bukan milikku :) .Sedarkan aku juga bahawa dia tidak menyukaiku lebih daripada seorang rakan/kawan/sahabat.
Cukuplah setakat tu korang semua tahu,jangan melebih-lebih :p ! Ceh,ceh,ceh! HAMPEH ! Perghhhh~ Perasan tak,aku keluar topik lagi ni sebenarnya -.- .Okaylah,setakat ini ajelah,esok aku sambung part 2.Aku nak *flashback* balik apa yang berlaku tadi xD . HAHAHA ! Okaybye. <3 Pewittt .
Blogger Nick berkata...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

 

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST