Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Freebies Header
So,you datang sini lagi? Terima kasih banyak-banyak saya ucapkan.Semenjak masuk tahun 2012 ni.Saya jarang berblogging.Al-maklum,cikgu-cikgu sekolah sayang sangat dengan anak-anak murid.Sebab itu dia bagi kerja sekolah banyak dan sentiasa balik lewat,bagus kan cikgu saya? Saya saaaayang cikgu.Okaylah,kembali pada topik asal.Saya ada freebies baru untuk korang,yeay! Freebies kali ini saya credit kepada kak Jaja lagi.Baiknya hati dia,korang pun jangan lupa jenguk blog-blog dia tau! Baiklah,saya tahu korang malas baca.Silakan mengambil freebies ini tetapi jangan lupa,CREDIT KEPADA KAK JAJA ~








INGAT ! Creditkan kepada kak Jaja selepas ambil header ini.
Blogger Nick berkata...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

 

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST