Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Silly,Happy,Memoriess
\\This is when the happiest moment ever happen//.

Heyyo peeps! Dah lama tak update blog ni.I'm kinda busy this year.Maklumlah kan,next year jadi mangsa PMR.Okay,back to the topic balik.Tajuk kita,dunia kita,hiburan kita.Yeah,setiap orang mempunyai hak untuk bergembira dengan rakan-rakan.Cuba rujuk gambar atas tu,semua tu kawan-kawan saya.Yes,they are my BUDDIES.
Imagine,this world without a Friend.Wouldn't it be so boring? So lonely? Well,sometimes we need someone to share secrets.Bukan setakat parents jer boleh kongsi,rakan-rakan baik ni lah yang selalunya kita luahkan something macam perasaan suka kat seseorang or rasa sedih.Sesetengah masalah tak boleh kongsi dengan parents/family so orang pertama yang kita cari adalah kawan baik.Kan?
Kawan,adalah orang yang pertama kita akan cari kalau ada problem.Minta nasihat,minta kongsi pendapat dan banyak lagi.Tapi,kena memilih juga.Ada 2 kategori kawan iaitu yang baik dan jahat.Kita jangan main kawan jer dengan sembarangan orang,tengok yang tu popular, "Weh-2,aku nak kawan dengan dia tu" atau "Wah,famousnya.Aku nak kawanlah dengan diorang.Nak jadi famous juga".
"Hadis Persahabatan: Memilih Kawan Seseorang itu dikenali berdasarkan sahabatnya, maka berwaspadalah / bersikap bijaksanalah dalam memilih sahabat." (Riwayat Ahmad)"
 Baiklah,korang.Itu hanya pendahuluan.Fuyoo,panjang siot kan? Okay.Baru-baru ni pada 10/03/2012 saya dan rakan-rakan ke KB Mall,di area Kota Bharu.Supermarket itulah tempat paling famous dengan sekumpulan pelajar berdating,ibu bapa bershopping.Tujuan saya dan rakan-rakan pergi ke sana adalah untuk menyambut hari jadi kawan baik saya sejak sekolah rendah.Actually,hari jadi dia 28 February,tapi kitorang sambut lewat sebab seminggu selepas tu exam.
Pada hari itu (10 March) iaitu pada hari Sabtu,memang ramailah kot yang datang.Biasalah kan,hujung minggu.Kitorang semua berkumpul depan KFC.Cari tempat duduk then order makanan,lepas semua tu.Makanlah,apa lagi kan? Bhahaa.Simple je cara kitorang sambut.Okaylah,rasanya panjang dah pasal ni.Mesti korang malas membaca.
Maka,ku tamatkan post pada kali ini dengan kata-kata terima kasih kerana sudi membaca. xD

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST