Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Joke of Raya

253709_238328352847927_238327376181358_1244850_6506355_n_large

Hello semua ! Apa khabar,sihat? Alhamdulillah :) Sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Hari Raya/Maaf Zahir dan Batin yelah,kan musim raya ni? Haha.Anyway,hari ini aku nak kongsi satu cerita jenaka daripada ayah aku.Nak dengar? Jom semua,kita terjah !
Ada satu lorong di Kuala Lumpur, (nama lorongnya dirahsiakan) yang sangat ber'puaka'.Ia juga berdekatan dengan sebuah tanah perkuburan lama.Ada cerita yang mengatakan bahawa lorong itu ada "benda" yang selalu menyakat semua orang yang lalu-lalang menggunakan lorong itu.Cerita itu tidak tahu la benar ataupun tidak,sehinggalah AYAH aku alaminya sendiri.Kebetulan masa itu ayah aku dah lewat nak pergi rumah mak dia iaitu nenek aku,ayah aku terpaksa menggunakan lorong puaka itu,kebetulan juga waktu itu waktu malam.Pada mulanya ayah aku tak rasa apa-apa tapi lama-kelamaan,dia berasa amat kurang selesa.Tiba-tiba muncul satu lembaga putih.Ayah aku terkejut.Korang semua nak tahu apakah benda itu?.....................................................Ianya adalah.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................PLASTIK PUTIH BIASA JE LAH !!
Ceh,jalan cerita punyalah saspen tapi hampeh pulak ending dia =,= Apalah ayah ni.Oh ya,lupa nak bagitahu,masa tu aku ada dalam kereta dengan #Ayah,Umi,Adik dan Nenek.And masa tu juga Hari Raya Pertama,aku baru pulang dari menziarahi kubur arwah datuk aku di Kuala Lumpur.Tak pe lah korang semua,aku nak continue beraya ni ! :D Nak kumpul duit banyak-banyak! Bye.

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST