Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Tagged !


Hello semua ! I've been tagged ! :D Yeay.Saya telah ditag oleh \Nana/ ni.Thanks okay Nana? So,apa lagi,jom kita mulakan permainan kita !

11 Things about me :-
1   - Sukakan haiwan
2   - Suka senyum
3   - Suka ketawa
4   - Saya manja
5   - Budak Nakal
6   - Suka gossip *kot?
7   - Saya paling suka baca buku
8   - Sukakan kucing >.<
9   - Suka berblogging
10 - Online facebook adalah *wajib!
11 - Saya baik :)

11 Soalan Dari Nana !
- Nama manja korang yang paling manja ?
- Sanah :D

- Nama bf/gf korang ?
- Mohd Syazwan 

- Apa yang menarik tentang bf/gf korang ?
- Dia baik,caring,penyayang.Hee~

- Hidup atau mati . Yang mana korang pilih and why ?
- Hidup,kerana masa untuk saya begitu panjang dan sesungguhnya,saya  ingin melihat dunia berkembang ke arah/jalan yang benar mengikut ajaran Islam.

- Mata pelajarn yang paling korang tak boleh blah ?
- Mathematic kot? Sebab tak pandai sangat kira-kira XD

- Monyet atau cicak ?
- Monyet sebab kadang-kadang monyet ni melucukan dan banyak ragam :D

- Berapa tahun korang couple paling lama ?
- 2 Bulan jee =,="

- Masih ingatkan ex korang ?
- Ya :)

- Korang paling obses dengan apa ?
- Saya obses dengan dunia blogging dan facebooking ! XD

- K-pop lover ?
- Sikit-sikit :)

- Apa yang korang akan buat sekiranya korang ada RM 1,0000,00000,0000 ?
- Berbelanja :D yang lebih tu simpan untuk masa depan.

Itu sahaja soalan daripada Nana :D Sekarang,soalan daripada saya pula.

11 Soalan Dari Saya !

- Apa makanan feveret korang ?
- Korang ni penakut ke tak ?
- Jantina lelaki atau perempuan ?
- Apa yang korang suka buat kalau boring ?
- Korang suka belajar tak ?
- Pernah ponteng sekolah ?
- Ada bf/gf ke belom ?
- Pakai cermin mata tak ?
- Apa cita-cita korang nanti ?
- Suka tengok filem seram tak ?
- Apa yang korang tak suka ?

Tagging . . . 
Anonymous Tanpa Nama berkata...

nice :) jom la follow sy blek :::::::::D komen2 la artikel sy :D

 
Blogger Wilayah Sepet Kuku berkata...

As salam...

weee :)

mekasih, insyaAllah sis akn wat yea..tunggguuu ;p

 
Blogger Nana ◕ ‿◕ berkata...

thanks syg :)

 
Blogger Nick berkata...

welcome nana :D

 
Anonymous Tanpa Nama berkata...

hai, sudah reply tagged ituew.. tq, ini link http://cikbearzumie.blogspot.com/. follow k, i'll hit u back :)

 
Blogger Wilayah Sepet Kuku berkata...

As salam...

Weee :P

Sis dah balas dah tagged adik manis

silakan jelajah yea.. :p

http://iniwilayahsepetkuku.blogspot.com/2011/10/alamakbalas-tagged.html

tenQ

 

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST