Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Teman Sejati
This cat in the picture is my bestfriend ^^ .

Hello kepada readers dan juga #Haters.
Selamat kembali kepada blog saya :') Nak tanya korang ni,korang mesti ada kawan baik kan? Bestnye macam tu.Tapi,cuba korang fikirkan balik,adakah kawan baik yang korang cakap tu pernah berada di sisi korang ketika susah? Ketika korang memerlukan seseorang untuk meluahkan perasaan sedih-duka-dsb.

Kalau ada,saya ucapkan tahniah kerana berjaya mencari rakan yang sebegitu.Namun begitu,jagalah hati mereka,jangan biarkan mereka meninggalkan kita.Sayangilah mereka sebagaimana kita menyayangi ahli keluarga kita sendiri.Janganlah kita terlalu ego dengan mereka.Actually,korang nak tahu satu perkara tak? Ada seorang rakan saya ni,dia suka update status di facebook pasal saya :') (kononnya terasa hati lah dengan status yang SAYA buat selama ni) Sumpah saya tak pernah pun ada niat nak tuju status saya pada dia.

Saya ada bukti untuk semua tu :') Tapi,biarlah.Asalkan dia bahagia melihat saya menderita.Saya masih ingat lagi,ketika dia susah dulu,saya dan rakan-rakan yang lain sentiasa ada di sisinya.Sentiasa menangis di pelukan kami,kami meredakan kesedihannya,tangisannya itu.Saya begitu sedih melihat dia menangis.Ya Allah,tak sangka ini cara dia membalas budi saya.Dengan memburuk-burukan saya? Saya sabar,saya tahu,dia sebenarnya bukan orang yang begitu.

Mungkin saya ada melakukan kesalahan? Kalau begitu,ampunkan saya.Maafkan saya :') Sesungguhnya,saya tiada niat walau sedikitpun untuk membuat awak marah.Saya harap,dengan kehadiran kawan-kawan baru awak,awak akan hidup lebih selesa.No more tears and sadness.
Fri(END)
Boyfri(END)
Girlfri(END)

Bestfri(END)
Everything has an END except...
Fam(ILY)!
It has 3 letters that says...
I LOVE YOU

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST