Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Live with love

  
simba and nala

Assalamualaikum apa khabar wahai dunia privasi aku yang comel indah nian.
5 month  

Alhamdulillah sudah 5 bulan bersama
Dengan suka duka yang kami harungi
Walau banyak bergaduh tetapi kami masih bersama

Terima kasih Ya Allah kerana memberikan aku seseorang
Seseorang yang istimewa untuk aku
Mampu berikan aku senyuman
Terima kasih.

Walau diri aku ini tidak sempurna
Tidak mampu berikan dia kebahagiaan
Namun aku harap dia bahagia dengan aku,
Semoga kami kekal bahagia selamanya.

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST