Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
my dreams

YOU
yes. you.

awak adalah impian saya sekarang
to be with you is all i ever wanted
and here you are with me

being together until today is not an easy thing
we fight and bla bla bla
tidak semua lelaki saya layan dengan baik
dan tidak dengan semua lelaki yang pernah jadi milik saya
saya akan setia dengan dia

ini adalah pertama kali saya setia dengan seseorang
you changed me


ya Allah ya Tuhanku, jika dia adalah jodohku maka rapatkanlah lagi hubungan kami agar kami sentiasa bersama menempuhi suka duka liku-liku hidup ini. dan jika dia bukan jodohku, semoga dia bertemu dengan orang yang mampu memberikan kebahagiaan yang sepenuhnya kepada dia. amin.

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST