Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Review Blog ;-Part Two
Hye semua :) kali ni review blog part two pula <3 Kepada yang nak join tu,pergi ke Review Blog !! ni okay ! :D (oh ya,tekan nama diorang di bawah gambar untuk ke blog mereka)

\Askarr Pink/
Blog yang sangat simple dan ada banyak contest dan giveaway ! :D Menarikkan? Sape-sape nak join contest boleh lah pergi sini,sekarang pun sedang di adakan contest Pertama askar pink,fuyoo.Jom,cepat-cepat join !! Jangan lupa juga untuk follow blog Askar pink ni.Nama blog yang sangat menarik ;)
\Helyda Helmiyazar/
 Blog yang simple but cute :) Kalau blog dia cute,pemiliknya juga mestilah cute ! Auu,sangat comel dan mempunya pelbagai cerita-cintun tentang kisahnya yang menarik hati semua orang.Rasa-rasanya dia ni friendly lah sebab banyak gambar dia bersama kawan-kawan ;) Hee,jangan lupa follow si Comel ni !
\Fatyn Qayrul Punya Story/
 Eh-eh,comelnya dia ni! Comel kan? Dahlah blog dia pun cute gitu :) Dia ni pun ada macam-macam cerita pasal kisah seharian hidup dia. Hee,dia juga seorang yang friendly.Aduh-aduh >.< Semua orang comel ni friendly lah!! haha :D Okaylah,jangan lupa ye korang semua untuk follow blog yang cute ni.

Teruskan komen di Review Blog !! untuk menyertai acara review ni :) Thanks,jangan lupa.Cepat cepatlah komen tu! Tarikh akhir dia sehingga 13 September SAHAJA.
Blogger Azera berkata...

hhy . saya nak review blog . saya org pertama . yesss !

 
Blogger ^_^ LADY'S STORY ^_^ berkata...

a BIG TQ fer yah. :)

 

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST