Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
One Dark Day . . .
 

I just can't live without the ones I l o v e... 
What does it feels like when someone you know, you love and you care for just leaves you.
Like you're some kind of rubbish or something..
It'll be more worse when he/she...well,you know...Imagine that person killed you with a sharp knife..
That person, whom you love, whom you trusted the most..
Wouldn't it be awful? Our feelings..had been played by them.
Those person,who don't even deserve our love...

Haii guys, selamat kembali ke blog saya yang dah berhabuk nii *tiupptiupp*
Sihat ke semua orang disana? Kalau sihat alhamdulillah,syukran,Untunglah kepada anda kerana masih sihat dan mampu untuk melakukan pelbagai aktiviti bersama yang tersayang.
Tetapi aku? Bagaimana dengan aku? Sihat memanglah sihat, tetapi sebahagian daripada diri aku ini tidak sihat.Mungkin juga telah #mati .Bahagian yang mana? Sudah tentulah...hati ini......
Hati yang telah lama terkubur..Aku cuma inginkan DIA..Hanya DIA dihatiku :')

Yeah,mungkin ada sesetengah tu nak kata aku ni Playgirl berjaya.Terserah engkaulah nak kata apa pun.Aku memang inginkan "badut" (nama gelaran aku bagi) sejak daripada dulu lagi.Kalau korang baca post aku yang sebelum-sebelum ni, mesti korang faham perasaan aku.Boyfriend? Memang aku dah ada pakwe.Tapi aku tak boleh tahan diri aku daripada menyayangi "badut" aku lagi.Badut sentiasa membawa keriangan ke dalam hidup aku,sentiasa menggubah senyuman di muka aku,selalu buat aku tertawa dengan gelagat dia...sebab itu aku panggil dia......b a d u t.Aku rindu dia.Kalaulah dia tahu perasaan sebenar aku dekat dia...Tolonglah...Aku dah tak sanggup lagi dah.

Aku memang sayang semua orang, aku layan semua orang, aku cintakan semua orang.Bukan setakat orang-orang, malah binatang dan tumbuh-tumbuhan juga aku sayang. Hati aku ini langsung tidak dapat untuk memilih..antara dia, dia atau dia yang patut aku sayang. Arghhhh! Pening aku memikirkannya.Rasa bagai nak sakit mental dah ni. Setiap hari, setiap masa, walau dimana sahaja aku berada..sesiapa sahaja yang aku sayang pasti akan bermain di dalam fikiran.Ya Allah...Milik siapakah hati aku ini sebenarnya.Soalan yang dari dulunya aku tidak bisa menjawab sehingga kini.Pleasee..someone...Help me..Get me out of this dark place of fantasy...

Aku tak kisah ayat Bahasa Inggeris aku betul ke tak..yang pasti aku cuma nak luahkan perasaan yang terbuku dalam hati ini.Itu sahaja....tak lebih.......
.
.
.
.
May Allah opens my eyes and heart one day.

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST