Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Cintan Cintun Si Blogger
Hello bebehhhhhh...
Cinta ni bukan mainan,bukan barang dagangan yang boleh dijual beli sesuka hati.
Cinta ini adalah suatu perasaan suci,sesuatu yang memerlukan dua insan.
Ramuannya teramatlah mudah....
  1. Kasih sayang
  2. Kesetiaan
  3. Keikhlasan
dan yang penting sekali..ramuan yang Ke-4 ... iaitu...................................Kejujuran.
Kasih sayang teramat mudah dicari,namun ketiga-tiga ramuan itu teramatlah payah pada zaman ini.
Mana tak susahnya,sana player,sini player..kiri kanan atas bawah tepi celah semua ada player.
 Hahaaa,over la pulak dah.Sorry ye sorry.
Al-maklumlah,orang dah putus urat kentut. eh ehhh,silap. Putus cintaaa.Hahaha.
Janganlah mengamok,halahhh.Angkat penyapu.Eiy seram.Garangggggggggg...
Garaaaaang sangat.Macam singa.Nasib baik macam singa,bukan macam hantu.Haha.
Baiklah! Kembali ke topik asal."Cintan Cintun Si Blogger" ?
Amboi ayat...kan? kan? Jiwang semacam pulak aku ni.Haha.
Okaylah,sebenarnya kan..aku ni taklah gila sangat kat sorang jantan tu.
Biasalahkan orang pompuan minat laki sana sini kan?
Tengok situ hensem,sini hensem..mana tak cairnya?
Orang zaman sekarang kacak-kacak belaka.
Genetik mender laa ni haa.Haha, gurau-gurau.

Syukurlah dengan paras rupa kita. *amboih,berceramah pulak*
Adalah sorang mamat ni,aku memang sangatt sangattt sangattttt suka sayang cinta minat rindu ada semuanya!
Tapi apakan daya, bertepuk sebelah tangan...
Meh join aku tepuk tangan aku yang tinggal sebelah ni.
Sebelah lagi aku buat korek hidung.Haha.Rileks,gurau je.
Apa salahnya nak berloya buruk kan? Daripada jadi gila sebab cinta.
Baik aku jadi loya buruk, kalau aku jadi loya (lawyer) lagi bagus.Haaaaaa...

Post kali ni mungkin terlebih panjang...tapi.....aku rasa takde terlebih-lebih lah.Memang panjang.
Sebab apa panjang? Sebab banyak merapu daripada topik asal.Haha.
Actually post kali ni tentang aku...Haaaa...paham tak? Pasal aku?
Sejak dulu sampai sekarang memang pasal aku pon.Muahahaha *gelak jahat*
Nama,umur dan sekolah mamat ni aku rahsiakan.
Sebab apa? Sebab apa-apa jerlah.Pirateversi (privacy) haha.

Dulu mamat ni bekas pakwe aku,ada baca post dulu-dulu? Start ngan huruf "Hesh" tu la.Haha.
Dulu aku mainkan dia,tak menghargai dia..sekarang aku dibalas balik.
Gedebum gedebak gedebek gedebok. Heh heh, terlepas cakap.Halahaiii -__-
Bukan kena tumbuk,tapi kena balas balik serangan bom atom tu yang aku bagi dulu.
Suuuuuuummmpah sakit.Korang jangan jadi macam aku lah.
Dah sengsara dah sekarang ni ha.

Kan? Aku dah kata kan? Gilaks... buruk sial, muka macam penyangak ! Haha.
Disebabkan tekanan jiwa yang berlebihan akibat sengsara yang teramat.
Hasilnya begini.Ubat takde,kalau adapun...Dalam hotak kau la.Haha.Gurau ahh.

Memang susah kalau cinta tak berbalas-balas.
Macam SMS la pulak nak berbalas balas ni kan? Abaikan.
7 Hari 7 Malam aku nangis...mengalahkan ombak rindu tau !!.......... ceh,gurau jer.
Tapi bab aku menangis tu memang betul,aku sedih tahap cipan tau tak?
Sape tak sedih,kalau orang yang kita suka tak suka kita balik.
Berkecai,berpecah,berterabur ber...apa-apa lagi lah yang ada berrrrr tu.
" I'm beautifully broken, and I don't mind if you know it.I'm beautifully broken, and I don't care if I show it"
 Believe me babe,there's nothing in the world as precious as you are.
You're my Romeo and I'm your Juliet,you're my prince and I'm your princesses.
Nothing make senses,but this is real..honestly I still love you.
I need you..I want you...always..by my side.
What happened to our memories? To our relationship?
It turns out shitty and I called it as a relationSHIT !
I'm on my own now, believe me..
I'm sorry for all these bullshit I've done to you..Please..I beg youuu..

Susah sangat ke nak terima saya kembali? *haa tengok,haa tengok,dah start dah jiwang*
Apa-apa pun, aku mahu kau tahu..Aku cinta padamu, benci padamu...
Ingatkah lagi waktu kau bersamaku? Dengar kataku...
Aku cinta padamu, aku benci padamu....Aku cinta!! Aku Benci!!!

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST