Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Goodbye 2012, Hello 2013 !

suka, duka, pahit, manis.
Kini semuanya tinggal kenangan.
Selamat tinggal dua ribu dua belas.

Selamat Tahun Baru kepada pembaca, kini sudah pun tahun 2013. Tahun yang baru untuk memulakan kehidupan yang baru dan untuk menjadi lebih baik daripada tahun yang sebelumnya.
Cepat sahaja masa berlalu, Pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2013 dah.

Banyak perkara yang telah berlaku pada tahun 2012, mungkin ada yang manis dan ada yang pahit. Yang berlalu, biarkan berlalu. Tahun ini aku bakal menghadapi musim peperiksaan PMR. Aku adalah batch terakhir yang akan menjalani peperikaan ini, semoga aku mampu untuk membuat ahli keluarga aku bangga denagn keputusan yang aku peroleh.

Aku harap tahun 2013 ini lebih baik daripada tahun lepas kerana pada tahun lepas aku telah banyak menghabiskan masa aku menangis kerana seorang lelaki. Bongok kan aku? Memang pun. Tapi sekarang tidak lagi kerana aku harus fokus pada PMR.

Baik lah, setakat ini sahaja untuk membicarakan tentang tahun 2012 ! Terima kasih kerana sudi membaca.

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST