Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
i dont know anymore
broken into pieces

Ya Allah, yesterday i was crying about him. Now? Still crying? Please help me to stop this tears. Bagaimana harus aku menempuhi semua ini.. Aku rindukan dia.. Hanya dia, ya Allah.

Tadi aku dapat berita daripada seorang kawan baik aku, dia cakap.. He had been taken by someone i knew and also she's a friend of mine. I am totally broken now, but heyy.. Why not be happy right? Berdoa untuk hubungan dia, semoga berkekalan. Elok juga dia dah mempunyai seseorang yang mampu untuk menjaga hati dia.

His new girl, was my senior in primary school. I've known her for years and i am sure that she can keep his heart safely without a scratch. Walaupun sakit hati ini, tapi aku sanggup tahan rasa sakit ini demi kebahagiaan DIA....

Tears please try not to flood this room will ya'? My hands are now shaking... Terkejut besar bila dapat tahu berita ni. Is this some kind of sick jokes? cause I HATE IT SOOOOOO MUCH !! Tak pernah terlintas pun di fikiran ni yang dia akan ambil my ex senior. Ingat kan diorang tak kenal satu sama lain but i was wrong.

Agh! All this gave me a headache. Cant think normally, cant do things right.. Kacau bilau semuanya. This is all because of a stupid reason. i love him and i wanted him so badly. Never really thought it would end this way. Perjuangan cinta yang tidak mungkin akan mempunyai kemenangannya. Shame on me for loving him, for believing that one day he would be mine.... again. Saya akan tetap setia menunggu awak.. Walau selama mana pun..

Jika awak terasa seperti kehilangan tempat mengadu, saya disini. Jika awak ingin merasa dimiliki, disayangi... Saya disini. Jika awak tidak mampu bahagia bersama sesiapa pun, saya masih lagi menyimpan ruang awak di hati saya ini...

"I'll never stop thinking of you"

Blogger Lea :) berkata...

im sorry for saying this, but i rasa you patut doakan dorang. even you just nak kawan je dgn dia now, jgn simpan perasaan lg. fikir perasaan perempuan tu sbb you pun perempuan aite? chin up, keep smile, move on. yes you can babe (:

 
Blogger Nick berkata...

@Lea haha okay lea :-) thanks yawhh sebab bagi pendapat. Insya'Allah I will do as you said. Sekarang memang i tengah doakan diorang semoga bahagia :'-) even i hurt myself, my own feelings towards him.

 

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST