Typing Cat

Disclaimer

Bonjour everybody. I'm Pusheen and i love food very much, blogging too <3

Entries About Tuto

Follow



thank you for all of your supports after all this year

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Lintang A Pramesti
Owner : Nick
Others : C A T
Nothing.

Yo wssup guys?
Alhamdulillah sedikit demi sedikit aku dapat melupakan 'dia' dan fokus pada pemilik hati yang baru, namun begitu... Setiap kali aku berjaya melupakan dia, dia akan muncul kembali.
Menghantui aku bersama kenangan-kenangan aku bersamanya dahulu. Membuat aku menitiskan air mata tanpa aku sedari.
Apa yang patut aku buat? Aku pun tak tahu. Hm. Kali ni malas nak post panjang. Otak serabut.

"I wish I had a delete button for memories that I don't want to keep in mind."

Catat Ulasan




tekan ayat bawah ni untuk old/new post

OLDER POST | NEWER POST